top of page
Search
  • Writer's pictureמבצר הבריחה | Escapegroup

רעיונות לפעילות גיבוש לילדים

פעילויות גיבוש הן דרך מצוינת לקדם עבודת צוות, תקשורת ושיתוף פעולה בין ילדים. פעילויות אלו יכולות לעזור לילדים לפתח מיומנויות חשובות שניתן ליישם בחייהם האישיים והאקדמיים. במאמר זה נדון בכמה רעיונות לפעילויות אימון המתאימות לילדים.


הקשר האנושי

הקשר האנושי הוא פעילות אימון מצוינת לילדים. זה כרוך בעמידה של משתתפים במעגל וכל אדם תופס את ידו של מישהו מולם. לאחר מכן המשתתפים מסתובבים כדי ליצור קשר, כשהזרועות שלהם מפותלות זו סביב זו. מטרת הפעילות היא שהמשתתפים יעבדו יחד כדי להתיר את עצמם מבלי להרפות אחד את הידיים של זה. פעילות זו מקדמת עבודת צוות, תקשורת ופתרון בעיות.


אתגר טיפת הביצה

אתגר טיפת הביצה הוא פעילות מהנה ומרתקת לילדים. המשתתפים מחולקים לצוותים ומקבלים ביצה גולמית, חומרים מסוימים (כגון נייר, קשיות וקלטת), וזמן מוגבל. האתגר הוא ליצור מיכל שיוכל להגן על הביצה מפני שבירה כאשר היא נופלת מגובה. פעילות זו מקדמת יצירתיות, חשיבה ביקורתית ושיתוף פעולה.


מסלול מכשולים עם כיסוי עיניים

מסלול המכשולים בכיסוי עיניים הוא פעילות אימון מרגשת ומאתגרת לילדים. המשתתפים מחולקים לזוגות, כאשר אדם אחד עונד כיסוי עיניים והאדם השני מנחה אותם במסלול מכשולים. מסלול המכשולים יכול לכלול מכשולים כמו קונוסים, כיסאות וחפצים אחרים. פעילות זו מקדמת מיומנויות תקשורת, אמון ופתרון בעיות.


ציד נבלות

ציד הנבלות היא פעילות אימון קלאסית המתאימה לילדים. המשתתפים מחולקים לצוותים ומקבלים רשימה של פריטים למצוא. ניתן להסתיר את הפריטים באזור מסוים, כגון פארק או מגרש משחקים. הצוות שמוצא ראשון את כל הפריטים ברשימה זוכה. פעילות זו מקדמת עבודת צוות, תקשורת ופתרון בעיות.


אתגר בניית מגדלים

אתגר בניין המגדל הוא פעילות אימון מהנה ומרתקת לילדים. המשתתפים מחולקים לצוותים ומקבלים מספר מצומצם של חומרים (כגון מרשמלו וקיסמים) לבניית מגדל. הצוות שבונה את המגדל הגבוה ביותר בתוך מגבלת הזמן מנצח. פעילות זו מקדמת יצירתיות, חשיבה ביקורתית ושיתוף פעולה.


לסיכום, פעילויות הדרכה הן דרך מצוינת לקדם עבודת צוות, תקשורת ושיתוף פעולה בין ילדים. הפעילויות הנדונות במאמר זה הן רק כמה דוגמאות לפעילויות האימון הרבות שניתן לעשות עם ילדים. על ידי השתתפות בפעילויות אלו, ילדים יכולים לפתח מיומנויות חשובות שניתן ליישם בחייהם האישיים והאקדמיים, כגון תקשורת, פתרון בעיות ועבודת צוות.

91 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page