top of page
Search
  • Writer's pictureמבצר הבריחה | Escapegroup

פעילות לעובדים בערב גיבוש

מפגשים הם הזדמנות מצוינת להתעדכן בקולגות ולהיזכר בימים הטובים. עם זאת, זה יכול להיות מאתגר להמציא פעילות מרתקת, מהנה ומתאימה לכל הנוכחים. במאמר זה נדון בפעילות לעובדים בערב גיבוש שבטוח יהיה להיט.


הפעילות נקראת "צוות טריוויה". זה כרוך בחלוקת המשתתפים לצוותים ואתגר אותם לענות על סדרה של שאלות טריוויה. השאלות יכולות להתבסס על מגוון נושאים, כגון תרבות פופ, אירועים אקטואליים והיסטוריית החברה. הקבוצה עם התשובות הנכונות ביותר בסיום המשחק זוכה בפרס.


צוות טריוויה היא פעילות מצוינת מכמה סיבות. ראשית, הוא מקדם עבודת צוות ושיתוף פעולה בין המשתתפים. על המשתתפים לעבוד יחד כדי להמציא את התשובות לשאלות הטריוויה, הדורשות מיומנויות תקשורת ופתרון בעיות. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור עובדים שאולי לא עבדו יחד במשך זמן מה וצריכים לבסס מחדש תחושה של עבודת צוות ואחווה.


שנית, צוות טריוויה היא פעילות מהנה ומרתקת שבטוח תבדר את המשתתפים. ניתן להתאים שאלות טריוויה לתחומי העניין של הקבוצה, מה שהופך את המשחק למהנה יותר עבור כולם. ניתן גם להפוך את המשחק למאתגר יותר על ידי הוספת מגבלת זמן או על ידי הפיכת השאלות לקשות יותר ככל שהמשחק מתקדם.


שלישית, צוות טריוויה היא דרך מצוינת לקדם את התרבות וההיסטוריה של החברה. על ידי הכללת שאלות על ההיסטוריה והתרבות של החברה, העובדים יכולים ללמוד עוד על הארגון ועל ערכיו. זה יכול להיות שימושי במיוחד לעובדים חדשים שאולי לא מכירים את ההיסטוריה של החברה או לעובדים שנעדרו לזמן מה וצריך לעדכן אותם.


לבסוף, צוות טריוויה היא פעילות שניתן לעשות במגוון הגדרות. זה יכול להיעשות באולם אירועים גדול, חדר ישיבות קטן יותר, או אפילו במסעדה או בר. ניתן להתאים את המשחק לצרכי הקבוצה, מה שהופך אותו לפעילות רב-תכליתית שניתן להתאים להגדרות ולגדלים שונים של קבוצות.


לסיכום, צוות טריוויה היא פעילות מצוינת לעובדים בערב גיבוש. זה מקדם עבודת צוות ושיתוף פעולה, מהנה ומרתק, מקדם תרבות והיסטוריה של החברה, וניתן לעשות זאת במגוון מסגרות. על ידי הכללת פעילות זו בערב גיבוש, מעסיקים יכולים להבטיח שהעובדים שלהם יהנו מאוד ובמקביל לקדם את לכידות הצוות ושיתוף הפעולה.

48 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page