top of page
Search
  • Writer's pictureמבצר הבריחה | Escapegroup

פעילות גיבוש בים

פעילות גיבוש בים יכולה להיות דרך ייחודית ועוצמתית לבניית אמון, עידוד עבודת צוות וטיפוח צמיחה אישית ומקצועית. עם הקצב המרגיע של הגלים, מרחבי האופק והיופי של הסביבה הטבעית, הים יכול לספק תפאורה אידיאלית לפעילויות גיבוש המסייעות ליחידים ולקבוצות לצמוח.


היתרונות של פעילויות הדרכה בים:


תקשורת משופרת: על ידי הוצאת אנשים מהסביבה הרגילה שלהם והצבתם בסביבה חדשה ולא מוכרת, סביר יותר שהם יתקשרו בפתיחות ובכנות אחד עם השני.

אמון מוגבר: החוויה המשותפת של להיות בים והצורך בעבודת צוות כדי לנווט במים יכולים לעזור לבנות אמון וקרבה בין חברי הקבוצה.

כישורי קבלת החלטות משופרים: פעילויות גיבוש בים יכולות לדרוש מאנשים לקבל החלטות מהירות ויעילות בסביבה דינמית ומשתנה, מה שיכול לשפר את כישורי קבלת ההחלטות הכוללים.

חוסן רב יותר: תנאי מזג אוויר קשים או אירועים בלתי צפויים בים יכולים לאתגר אנשים להסתגל ולהתגבר על מכשולים, מה שיכול לבנות חוסן וכוח נפשי גדול יותר.

רעיונות לפעילות גיבוש בים:


תחרות שייט: ארגנו תחרות שייט הדורשת עבודת צוות, תקשורת וכישורי פתרון בעיות. זו יכולה להיות דרך מהנה לקדם אמון ולבנות מערכות יחסים חזקות יותר בין חברי הקבוצה.

הישרדות בים: תכנן פעילות הישרדות הדורשת מחברי הקבוצה להשתמש בכישורי פתרון בעיות וחוסן שלהם כדי להתגבר על סדרה של אתגרים, כגון לשרוד סערה או ניווט חזרה לחוף עם משאבים מוגבלים.

מחקר ימי: שותף עם ארגון מחקר ימי כדי ללמוד עוד על הים ותושביו. זו יכולה להיות דרך ייחודית ומרתקת ללמוד על האוקיינוס ​​תוך קידום עבודת צוות ותקשורת.

הרפתקאות האי: צאו לטיול לאי סמוך וארגנו פעילויות כמו טיולי הליכה, קיאקים ומשחקי חוף. זו יכולה להיות דרך מהנה ומרגשת לעודד עבודת צוות ולבנות אמון.

טיפים לפעילויות גיבוש מוצלחות בים:


ודא שכל המשתתפים מרגישים בנוח עם להיות על המים ומודעים לכל נוהלי הבטיחות.

תכנן פעילויות המתאימות לרמת המיומנות והניסיון של הקבוצה בהיותה על המים.

אפשרו מספיק זמן לחברי הקבוצה לתחקר ולהרהר בחוויותיהם לאחר הפעילות.

בחרו פעילויות המתאימות למטרות וליעדי הקבוצה לצמיחה אישית ומקצועית.

לסיכום, פעילויות גיבוש בים יכולות להיות דרך רבת עוצמה לבניית אמון, עידוד עבודת צוות וטיפוח צמיחה אישית ומקצועית. על ידי ניצול הסביבה והאתגרים הייחודיים של האוקיינוס, אנשים וקבוצות יכולים לגדול ולהתפתח בדרכים חדשות ומשמעותיות. עם תכנון ושיקולים מדוקדקים, פעילויות גיבוש בים יכולות להיות חוויה טרנספורמטיבית ובלתי נשכחת עבור כל המעורבים.

8 views0 comments
bottom of page