top of page
Search
  • Writer's pictureמבצר הבריחה | Escapegroup

פעילויות גיבוש מצחיקות

הומור הוא כלי רב עוצמה לקירוב אנשים ולשבירת מחסומים. בכיתה או במקום העבודה, פעילויות הדרכה מצחיקות יכולות להיות דרך מצוינת ליצור אווירה קלילה ומהנה המקדמת למידה ויצירתיות. הנה כמה פעילויות אימון מצחיקות שתוכלו לנסות עם הקבוצה שלכם.


אחת מפעילויות הגיבוש המצחיקות הפופולריות ביותר היא משחק "הקשר האנושי". במשחק הזה, כולם עומדים במעגל ומחזיקים ידיים עם שני אנשים שונים מולם. לאחר מכן על הקבוצה להתיר את הקשר מבלי להרפות מידיו של אף אחד. פעילות זו היא דרך מצוינת לקדם עבודת צוות, תקשורת ופתרון בעיות, תוך יצירת אווירה כיפית ומטופשת.


פעילות גיבוש מצחיקה נוספת היא "משחק הבננה". במשחק הזה, כל אחד בוחר בן/בת זוג ועומד זה מול זה עם ידיים מושטות. אחד מבני הזוג מנסה לתפוס את ידיו של השני, בעוד בן הזוג השני מנסה להתחמק מהם. המטרה היא לתפוס את הידיים של האדם השני ולצעוק "בננה!" משחק זה הוא דרך מצוינת לקדם צחוק ופעילות גופנית, תוך בניית אמון וכישורי עבודת צוות.


אם אתם מחפשים פעילות גיבוש מצחיקה יותר יצירתית, אולי תנסו את "משחק הפיסול". במשחק הזה, כולם בתורו הם "הפסל", בעוד שאר הקבוצה יוצרת פסל סביבם תוך שימוש בגופם. הפסל יכול לבחור כל תנוחה או תנוחה שהם אוהבים, בעוד ששאר הקבוצה צריכה לעבוד יחד כדי לתמוך ולאזן את המבנה. פעילות זו היא דרך מצוינת לקדם יצירתיות, פעילות גופנית ועבודת צוות.


לפעילות גיבוש רגועה ומטופשת יותר, אולי תנסה את "משחק האלתור". במשחק הזה, כל אחד מתחלף בסצנה קצרה או תרחיש, תוך שימוש בדמיון וביצירתיות בלבד. הקבוצה יכולה להציע נושאים או תרחישים, וכל אחד יכול להופיע בתורו. פעילות זו היא דרך מצוינת לקדם יצירתיות, צחוק ועבודת צוות, תוך בניית ביטחון עצמי וכישורי תקשורת.


לסיכום, פעילויות גיבוש מצחיקות יכולות להיות דרך מצוינת לקדם צחוק, יצירתיות ועבודת צוות בכל קבוצה. בין אם אתה מורה, ראש צוות או חבר בקבוצה, פעילויות אלו יכולות לעזור לך לבנות מערכות יחסים חזקות יותר וליצור אווירה חיובית ומרתקת יותר. אז למה שלא תנסה כמה מפעילויות האימון המצחיקות האלה עם הקבוצה שלך היום ותראה את הצחוק והלמידה שיכולים להוביל!

249 views0 comments
bottom of page