top of page
Search
  • Writer's pictureמבצר הבריחה | Escapegroup

פעילות גיבוש קצרה

פעילויות גיבוש הן דרך מצוינת לקדם עבודת צוות, תקשורת ושיתוף פעולה בין אנשים. אפילו לפעילויות הכשרה קצרות יכולה להיות השפעה משמעותית על הדינמיקה של הצוות ויכולות לעזור למשתתפים לפתח מיומנויות חשובות שניתן ליישם בחייהם האישיים והמקצועיים. בחיבור זה נדון בפעילות אימון קצרה שניתן לעשות בקבוצה קטנה.


הפעילות נקראת "קשר אנושי". זה כרוך בעמידה של משתתפים במעגל וכל אדם תופס את ידו של מישהו מולם. לאחר מכן המשתתפים מסתובבים כדי ליצור קשר, כשהזרועות שלהם מפותלות זו סביב זו. מטרת הפעילות היא שהמשתתפים יעבדו יחד כדי להתיר את עצמם מבלי להרפות אחד את הידיים של זה.


קשר אנושי היא פעילות קצרה ופשוטה שניתן לעשות תוך דקות ספורות. זוהי דרך מצוינת לקדם עבודת צוות ותקשורת בין המשתתפים. על המשתתפים לעבוד יחד כדי להבין כיצד להתיר את עצמם מבלי להרפות זה את ידיו של זה. זה דורש מיומנויות תקשורת ופתרון בעיות שכן המשתתפים חייבים לעבוד יחד כדי למצוא פתרון.


הפעילות היא גם דרך מצוינת לבנות אמון בין המשתתפים. על ידי החזקת ידיים והסתמכות זה על זה כדי להתיר את הקשר, המשתתפים מפתחים תחושה של אמון והסתמכות זה על זה. זה יכול להיות חשוב במיוחד במסגרות מקצועיות שבהן אמון ושיתוף פעולה חיוניים להצלחה.


קשר אנושי יכול להיעשות במגוון הגדרות וניתן להתאים אותו לגדלים שונים של קבוצות. ניתן לעשות זאת כפעילות שובר קרח מהירה או כחלק מפעילות גיבוש גדולה יותר. הפעילות יעילה במיוחד במסגרות של קבוצות קטנות שבהן המשתתפים יכולים לעבוד יחד בצמוד ולפתח תחושת אחווה.


לסיכום, פעילויות הדרכה קצרות כגון קשר אנושי הן דרך מצוינת לקדם עבודת צוות, תקשורת ושיתוף פעולה בין אנשים. פעילויות אלו יכולות להיעשות במהירות ובמינימום הכנה, מה שהופך אותן לאופציה מצוינת לקבוצות המעוניינות לבנות לכידות צוותית בפרק זמן קצר. על ידי השתתפות בפעילויות כגון קשר אנושי, המשתתפים יכולים לפתח מיומנויות חשובות שניתן ליישם בחייהם האישיים והמקצועיים, כגון תקשורת, פתרון בעיות ואמון.

129 views0 comments
bottom of page